Toshiba Satellite L50

Tento model vám poslouží jako vynikající náhrada za váš starý stolní PC. Je to notebook se skvělým výkonem a tenkou konstrukcí. Má kvalitní širokoúhlý 15,6 palcový TruBrite displej s rozlišením 1366×768 pixelů s jasným obrazem. Perfektní zvuk se k vám line z reproduktorů Onkyo se systémem DTS Sound, které vytvoří úžasnou atmosféru pro sledování filmů. Specifické zaoblení kláves vytváří velice elegantní dojem.

Notebook je stvořen pro práci i zábavu, o výkon se stará 4-jádrový procesor Intel Core i7 s podporou TurboBoost a 8GB RAM DDR3 a také velmi výkonná grafická karta NVIDIA. Nechybí mu ani dostatečně velké uložiště 750GB, optická mechanika, rozhraní pro připojení na internet- wifi, bluetooth, 2 USB konektory 3.0, webkamera a předinstalovaný systém Windows 8.

Nabíjení pomocí USB i při vypnutém zařízení je jedna z užitečných funkcí. Maximální výdrž baterie činí 4 hodiny na jedno nabití.

Je to velice spolehlivý a rychlý  přístroj při hraní novějších her i při nejvyšším rozlišení. Opět je tento notebook v lehčím 2,4 kg provedení. Výkon je úměrný ceně. I při zatížení se nepřehřívá a chod je tichý. Svou tloušťkou se vyrovná i ultrabookům.

Nevýhodou je zůstávání patrných otisků na obalu. Zabudovaná baterie je nepraktická a snižuje životnost zařízení a bohužel u displeje je menší pozorovací úhel, což může být problém u sledování filmů. Špatný a nepřehledný je také popis tlačítek řady F1-F12 a také špatně reagující touchpad. Při větším tlaku se klávesnice může trochu prohýbat, což je taky jedním z mínusů tohoto notebooku.

Frekvence procesoru
Paměť RAM
Úhlopříčka displeje "